Sköna söndag

Sista dagen på semestern.....Då ska vi shoppa Amanda och jag, ska bli nice ! Måste inhandla ett par glasögon för
mitt bästa par gick i 2 delar i förrgår.....
I går var det som sagt dop i Örebro, lilla Milton Harry fick sitt namn sötnos är vad han är !!! Riktigt gossig så man  vill gömma honom i fickan och ta med honom hem....Men det kanske inte vore så populärt :) (i alla fall inte från hans sida) (han trivs nog bäst hos sin älskade familj) Men kul att låna honom i bland.  God mat bjöds vi på och goda tårtor som sköna Isa gjort. Sen fick vi oxå en titt  på familjens nya hus kanonfint man blev lite avundsjuk på allt fint men inte på jobbet som det innebär att bygga nytt :) Men det kommer att bli super när det är klart det är jag säker på !!
I morrn är det back to work som gäller och en ny termin på Friskis och svettis. Och det är nåt som VERKLIGEN behövs, både konditionsmässigt och kilomässigt. Har blivit mycket god mat och gott vin de här sommarveckorna. Men men det är det värt kommer jag bara igång med spinningen så ordnar det sig det vet jag.
På onsdag far fransmännen hemåt igen tråkigt tråkigt men vi ses ju i  oktober när jag tar flyget ner för en veckas ledigt.
Får se om vi kan ta några bad i poolen innan de åker. lite bilder från sommaren här :




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback