Själva igen...

ja ha nu är det bara gubben och jag här igen. Sommaren tog slut ikväll, då vi hade avskedsmiddag för fransoserna.
Det känns verkligen som om hösten hoppade på oss direkt. Lite sorgligt men faktum, kanske sommarens sista bad för mej och Amanda ??? Men om ca 5 veckor ses vi igen och då drar vi till badhuset !
Kvällsmaten blev kyckling i tomatsås med pressad potatis och bagette och sallad. Det var riktigt gott faktiskt och till dessert en chokladtårta (ja inte hembakad men den var god i alla fall) Och sen blev det en omgång guitarhero förstås. I fortsättningen får jag spela ensam........Men jäklar vad bra jag kommer vara när de kommer nästa gång ( i slutet av oktober)
Lilla katten tycker det är trist att Amanda åkt hem och ingen sitter på golvet och gosar med honom. Men han var jätteduktig att ta medicinen i alla fall. Nu får han hålla sig inne ett par dagar så han piggnar till, det kommer varken bli lätt eller roligt för varken honom eller oss men så får det bli.
Nu blir det nog sängen för mej tror jag. Godnatt !!




see you

Kommentarer
Postat av: Anonym

5 veckor går fort...KRAM

2009-08-26 @ 20:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback