No no no

Det blev ingen spinning efter jobbet idag. Benen kändes alltför trötta och knät ville inte åka på träning så det
blev till att åka hem i stället. Tänkte ta ett pass efter jobbet i morgon i stället om kroppen vill.
Det var en lång dag på jobbet så jag fick mina 13000 steg i alla fall, så det är ingen ko på isen :)
Det börjar rycka i ögonen så snart får det nog bli sängen för mej.
Nu har det första dödsfallet av svininfluensan kommit i Sverige ! Så nu blir väl hysterin ännu värre !!
Jag blir så f-annad när media hetsar så här...folk blir ju livrädda, och hamstrar handsprit som aldrig förr.
Det vore smartare att hamstra rejäla munskydd, om man är rädd för smitta !! Men men det blir nog som
vid hysterin med fågelinfluensan.....det blev inte så mycket av det heller.




Nej nu är jag trött



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback