Kvällsstök

Ok då är poolen ok, kvällsmaten lagad, tvätten ihopvikt, hunden och katterna har fått mat, träningsväskan är packad och det mesta verkar vara i ordning inför en ny arbetsvecka.
I morgon blir heldag på jobbet och sen ett spinningpass efter det. Tisdag arbete + möte onsdag arbete torsdag ledig men till veterinären på morgonen och gympa på kvällen och fredag arbete och tunnbadpremiär(??) och sen är det helg igen. Veckorna rinner iväg. Berra jobbar och jobbar och jobbar och jobbar........Man ser h onom knappt men så är det ju den här tiden det borde jag lärt mej efter 30 år. Men det är svårt ändå, man känner sig som en fotbollsänka ungefär..... I helgen har han dessutom haft problem med spannmålstorken som inte vill fungera som den ska och det är ju inte det man vill precis nu i dessa tider. Hoppas det löser sig för han har inte tid med sånt här nu !!
Jag hittade lite svamp i skogen inte så mycket men en liten påse blev det. Och max trivdes i skogen och jag med det är så skönt att gå där och fundera. Lugnt och stilla och tyst. Verkligen avkopplande.
Nu ska jag se om det är nåt på tvn annars blir det nog lite läsning och sängen.




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback