dagarna går och går

Semestern rullar på nu snart första veckan runnit ut. Jag har hunnit med ganska mycket tycker jag. I tisdags for vi iväg till Stockholm 2 goda vänner; Tina Annica och jag. En härlig eftermiddag och kväll med många samtal och glada skratt. God mat och champagneprovning ingick också. En mycket mysig dag.
Onsdag fick vi storfrämmande av Farfar Stig och hans Gullan. Och som tur var sken solen så de fick prov poolen. Gullan trivdes som fisken i vattnet  och på torsdagsmorgonen fick vi även se farfar i vattnet !!  Första och sista gången i år enligt honom själv. Onsdagskvällen inmundigades rökt lax mums tillsammans med de av vår stora familj som fanns på hemmaplan.
I går Torsdag kom ovädret ! 30 mm på ett par timmar...... Och åska så in i norden. Kvällen blev i alla fall en grillkväll borta i Ekbacken där vi träffade Diddis franska familj, dvs hennes aupair familj, mycket trevligt.
Idag blir det Ikea i västerås och till helgen stockholm igen,  det ska bli super !!! (tror jag) (vet inte vad som händer men det blir säker kanonkul, skratt blir det definitivt)




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback