Vår i luften

Äntligen är det vår i luften ! En härlig dag synd att man var inne hela dagen på jobbet men i morgon är det kort
dag så då ska jag njuta för fullt på eftermiddagen. Började dagen tidigt med ett spinningpass kl 730, sen dusch och iväg till jobbet. Kände mej full av energi på förmiddagen för att krokna framåt 4 då jag lätt hade kunnat somna "på min post". Då var det skönt med en liten kaffepaus så man fick en liten koffeinkick och kunde jobba ett par timmar till.
Och i dag var det 1 april och jag tänker inte tala om ifall jag blev lurad eller inte.......Hmmm Jäkla unge jag säger bara det !!!
I kväll var det soppmiddag, Försöker att äta soppa 1 gång per vecka, billigt och nyttigt med ett par goda smörgåsar till så blir det en bra kvällsmåltid tycker jag. Om en stund är det Leila på tv kanske får några tips på nån god sommarmat. Ikväll skulle det visst bli picnic och det gillar jag. Äta ute bör man annars dör man som jag brukar säga.... Det smakar så mycket godare att äta ute i naturen med frisk luft i näsan och solen i ögonen !!!




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback