Rött hav

Ikväll var det ett rött hav av 2600 personer som hejade på Guif i sporthallen ! Och jag hade röd tröja framför datorn
när jag tittade på webben !! Och det hjälpte !! De kvitterade och vann över Sävehof för första gången på många år.
Vilken vilja och vilket mod av dessa unga grabbar ! Det var hur kul som helst och väldigt spännande i slut-
minuterna. Vilken pers men de klarade av trycket och  nu är det kamp igen ! Men men det blir tufft i helgen i Göteborg
i 3:e matchen de (sävehof) är som Guif väldigt starka hemma så de krävs en hjälteinsatts från "våra grabbar"
där nere. Vinner de där så vete katten om det inte bär till Globen...... Vore hur kul som helst.
Dagen i dag har jag tillbringat i Flen av alla platser. Som nybliven Fackombud så hade vi heldagsträff. Väldigt
lärorikt och nyttigt och eftertänlsamt !! Vad som händer i framtiden står skrivet i stjärnorna men om knappt 2 veckor
vet vi. En spännade tid !
Kvällen bjöd på sol och lite varmare så det fick bli en långpromenad med hunden när man nu suttit inne
hela dagen det var skönt. Men många steg kom jag inte upp i idag, det får bli fler i morgon, då jobbar jag kort dag
sen hem och gå promix med Max och senare på em ett spinningpass. Ska bli skönt (tror jag) (i alla fall efteråt)
Nu ska jag sussa godnatt



see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback