Robinson 2009

Efter en god middag satte jag mej tillrätta för att avnjuta ännu ett avsnitt av Robinson 2009. Tyvärr åkte min favorit förstås ut i det här avsnittet. Erik Billing förlorade duellen mot Jarmo och fick lämna tävlingen. Synd tycker jag vegeterianen från skåne  har vunnit i längden och haft många kluriga funderinar och sanningar att förmedla i tv. Han åt ju till och med kött för första gången i livet (i förra avsnittet) och sa att det var gott och att han nog skulle fortsätta äta det när han kom hem.
En sympatisk kille som tyvärr såg lite mysko ut i sina oiercingar både här och där och sin röda tuppkam. Men justa ideer och tankar hade han. Den som får minst sympatier från min sida är helt klart Christian. Vilken skitstövel !! Värre får man leta efter och att de inte tog chansen och röstade ut honom förstår jag inte. Nu fick den tystlåtne Raffe lämna i stället och vem kommer sakna honom......
Nej det kommer nog bli en spännande fortsättning på serien.
Hoppas på mer solsken i morgon, men först ska jag ha en lång och skön sovmorgon. Det var längesen.





see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback