Påsk

Yes så var man back in bisniss igen !!! Varit utan internet i 5 dagar ! Huuva det var jobbigt,,,hmm. Nej vars klarade mej ganska bra men nog är "nätet" bra att ha; nyheter information och lite kul jag är nog lite beroende och nördig, jag erkänner !!
Påsken är slut för den här gången och var väldigt trevlig som den brukar. I år var ju vädret på vår sida dessutom strålande sol och härligt varmt vårväder.
långfredagen tog vi en grillkväll borta vid Ekbacken innan fransmännen kom, mor och far bjöd på god mat och dryck, lite Retro blev det oxå, kul kul.
Lördagen började med solsken, Syrran och Amanda anlände till Sverige och resten av släkten slöt upp på den
tradionella påskfesten på Mörby. Det blev en trevlig eftermiddag/kväll med god mat gott vin många skratt och däremellan lite Singstar och Guitar Hero, i love it !
På Påskdagen bjöd jag på tre-rätters: en liten räkröra-macka till förrätt potatisgratäng och lammstek till varmrätt och
pannacotta med björnbär till efterrätt, smaskens om jag får säga det själv.
I går på annandagen åkte vi till Linn och Mattias för lite födelsedagsfest, mycket trevligt det oxå.
Idag var det jobb igen  och likaså i morgon men sen är det 2 dagars ledigt igen, semester för att umgås
med syrran och Amanda, hoppas det blir lite fint väder.
I morgon far Sandra hem till Skåne igen, hon har varit här några dagar det är alltid lika mysigt att ha henne här.
Lite omväxling från vardagen när bara Bernt och jag nöter på varann.  Nej nu ska jag surfa runt lite, det var ju ett tag sen sist. Här kommer några bilder från helgen:
tjejer vid ostbordet  middagsgäster   fler gäster

och några gäster till   och 2 trötta fransyskor



see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback