Ajajaj

Jag har ont  i kroppen ...... Benen värker och jag vet inte vad det beror på.... Tog mej knappt hem från skogen med hunden det gick i ultrarapid och jag som tänkt gå på spinning i kväll, nej det blir inget av får ta ett massagebad i stället.
Kan kanske vara väderomslag vem vet men ont har jag i alla fall. Men det går väl över tills jag gifter mej som man brukar säga fast faan jag är ju redan gift..... Hmm det ger sig med tiden i alla fall, hjälper inte att gnälla.
varmt var det i alla fall när jag kom hem idag efter en kort dags arbete. Men nu när solen gått i moln är det inte riktigt så varmt längre  men det är ju bara 23 april. Och i morgon är det LÖN !! Hurra för den ! Och Bernt bara jobbar och jobbar.
Men dessto fortare blir han klar som jag brukar säga låt han hålla på, tids nog är det färdigsått och då kan vi umgås igen.
I morgon är det fredag igen och helg efter det. Skönt men att veckorna går så fort man hinner inte med riktigt.Det skulle bli sommarvärme i helgen kanske ska fylla poolen.....vore härligt med poolparty på valborgsmässoafton eller vad säger ni ? är ni med ??? Vi kan ju alltid värma oss i bastun :)  nej skämt åsido det får nog vänta ett par veckor i alla fall.




see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback