DAGENS SKÖRD


SKOGENS GULD HITTADE PÅ CA EN 1 TIMME. UNDERBART !!

I morgon är det back to work.... Ska bli skönt att komma igång igen.
Börjar bli trist att gå hemma, nu ska det bli kul att komma ut och träffa folk igen.
Uppdatering från förra helgen ;
Fredag var det dags för första upplevelsen; Ladys night med Jumbotjejerna i Västerås. En väldigt lyckad kväll även om jag blev lite besviken på Stormare, Men Å andra sidan var jag Mycket nöjd med Stenmark så det jämnar ju ut sig.
Lördagen tillbringade jag i Linköping. Lennart hade ordnat återträff med det "gamla gänget" Mycket kul att se allihop en del har man inte sett på ca 25 år. God mat intogs på resturang och när vi blev "utslängda" därifrån (för att de stängde) så gick vi vidare till en pub på torget. Det blev en sen kväll pappsen var taxi och hämtade upp dottra vid halv 2 taget puh det  tar på krafterna att festa!! Söndagen blev jag ompysslad av Mor och Far, fick god mat och vi tog en långpromenad.
Tyvärr blev korten från återträffen inget bra kameran var inte inställd rätt så korten blev jättesuddiga, tror åtmindstonde det var kamerans fel (kan väl inte bero på nåt annat ???)

Nej nu ska jag snyta näsan och gå och knyta mej ska ju upp ti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback