Nu är det gjort

Här kommer lite dokumentation och bildbevis på att handen är fixad. Nu blir det vila och träning de närmaste veckorna. Få se hur länge jag står ut att vara hemma sysslolös.  Värken släpper väl så smäningom och då vet jag nån som kommer att springa på väggarna. Men skriva på datorn går i alla fall bra med bara en hand även om det tar lite tid men men tid har jag gott om. Sudoko och korsord kan man också fördriva tiden med för att inte prata om alla tv program jag hinner se.......... Tyvärr så gör tv mej så fruktansvärt trött men sova på soffan är oxå skönt..... Imorgon ska jag nog försöka mej på en promrnad i alla fall om vädret tillåter idag har det sett jättefint ut en riktigt solig höst dag.

so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback