12 MAJ



IDAG FÖR 26 ÅR SEN FÖDDES DANIEL


Tänk att den lilla skiten kunde växa upp och bli en så lång och stilig grabb. Det kunde man inte tro när han lå
g där med nappen i mun. Och nu firar han födelsedag långt bort i Norrbotten ihop med sin kära Josefin. Hoppas ni får en mysig dag och ta det lugnt på festen i kväll.

Själv ska jag på tjejträff i Linghem i dag . Träffa gamla kompisar jag inte sett på år och dag. Ska bli väldans skoj. Har inte sett flera av dom på ca 20-25 år så det ska bli se hur vi förändrats med åren vi börjar ju närma oss 50 hela högen. Jag ser fram mot en massa fniss och skvaller

Kommentarer
Postat av: Sonen

Tack tack! Jo, nog är jag ganska stilig jag sonen din.....haha.....

2007-05-17 @ 22:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback