julstämning

  Nu börjar julstämningen krypa närmare. Snart bara en vecka kvar till jul. Jobbade i dag med Fia ganska mycket att göra hann knappt fika. Efter jobbet for jag ner till Biby julmarknad. Traditionell men i år tyvärr utan snö. Mycket fint hantverk att se och köpa, korv skinka julkransar och mcyket annat att inhandla. Det fick bli lite prinskorv och goda crostinis i påsen innan jag for hem. Hade inte kläder och skor på mej för att gå på marknad på landet, kom ju direkt från jobbet så tårna frös ganska snart. Hade en trevlig pratstund med Lisa på stallbacken innan jag for hem till kaffet.
Sen kom Linn hem från stan, hade julshoppat med Mattias.
Nu gör hon sig vacker, det är fest på gång badrummet luktar som en parfymbutik.
Nästa vecka blir hela familjen samlad Daniel från Luleå och Sandra från Lund kommer hem. Jag längtar!!!
I morgon blir det färd till Linköping till mor och far. Dags för lite mat och prat innan de far ner till Chamonix på måndag. Ska överlämna lite julklappar som ska ner till syrran och hennes familj. Hoppas de kommer till Ekbacken nåt år och firar jul, det vore kul.
Bernt slår in paket allt vad han kan i år ska vi inte vänta till dagen före julafton.
3 dagar kvar att jobba. Sen julledigt med familjen. Det blir härligt.


Kommentarer
Postat av: L

vilka konstiga ögon max har...

2006-12-17 @ 17:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback