julshopping

Idag var jag ledig från jobbet. Skönt!!  Tog en lite sovmorgon och sen efter frukost blev det promenad med Max. Undrar vad det var han kände nere vid vägen han var alldeles stissig och for fram och tillbaka. Nånting var det han verkade jätteskärrad det brukar han inte vara där annars. Förklaringen (kanske) kom när jag kommit hem och Bernt och jag tog en förmiddagsfika, över åkern sprang 3 stora älgar!! Kanske var det dom han hade vittring på vem vet?

Sen tog vi en shoppingtur kära maken och jag. Så nu är nog de flesta julklapparna inhandlade, vi gjorde ett bra jobb!  Nu återstår bara det jobbigaste slå in de flesta, inte min favoritsysselsättning. Får väl sätta min lille gubbe på det han är en fena på att slå in paket. Eller kanske Linn hon gör oxå fina paket. Mina ser för jäkliga ut. Jag kan bara inte.

När vi kommit hem satte jag igång att skriva julkorten, måla hallbyrån och sen drog jag iväg på gympa.

Så nu är man lagom mör, ska väl snat krypa till sängs för en ny  arbetsdag i morgon.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej syrran,
Hoppas du fortsätter att skriva om vardagen. Det är kul att sitta o läsa när man är sa langt borta.
Julstämningen har infunnit sej ordentligt här nu. Vi har ju ocksa snö o kallt o da är det ju lite lättare.
Kram syrran

2006-12-15 @ 18:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback